Вас вітає вчитель математики Остерської гімназії Козелецької районної ради Чернігівської області
Педагогічний стаж: 22 роки
Чистюк Світлана Дмитрівна
Освіта: вища, у 1993 р. закінчила Придністровський державно-корпоративний університет, фізико-мате- матичний факультет
Педагогічний стаж: 22 роки
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: учитель-методист
Кредо: "Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить" М.Форбс
Народилася прекрасного квітневого дня, коли з’являлися первоцвіти, розпускалися бруньки і природа вкотре
оновлювалася. Мабуть, це і позначилося на моєму характері та виборі життєвого
шляху. З дитинства захоплююсь новим, незвіданим, перебуваю у вічному стані
оновлення та пізнання. А що ж може бути таємничішим та прекраснішим, ніж
пізнання людини, людської душі? Особливо душі дитини!..
Скільки себе
пам’ятаю, завжди мріяла бути вчителем математики.
Чому саме
математики? Інакше не могло й бути, бо свою «освіту» починала не з вивчення
літер та слів, а із цифр і чисел, що чарівно «усміхалися» мені, маленькій, з
учнівських зошитів, які вечорами перевіряла мама, адже вона - учитель
математики…
Сімейна та
шкільна атмосфера з дитинства зачарували мене неповторним, дивним і чарівним
світом математики, який полонив моє серце, мою уяву, запалив бажання осягнути
таємниці його безмежних широт. Манило також таке складне і таке цікаве
вчительське життя, яке дарує спілкування з людиною в найкращу пору її життя – у
дитинстві та юності. Тож дитяча, а згодом і юнацька мрія відкривати красу
дивного світу її Величності Математики іншим і передавати їм набуті знання не
давала мені спокою…
Закінчивши в 1993 році фізико-математичний
факультет Придністровського університету, розпочала свою трудову діяльність
учителем математики та інформатики в рідній школі.
Постійний
педагогічний пошук, зацікавлення учнів своїм предметом не забарилися з
позитивними результатами. Мої учні – неодноразові учасники й переможці
предметних олімпіад та різноманітних конкурсів з математики.
Переймаюся проблемами дітей і вболіваю разом із ними. Вважаю головними дві складові у
своїй професії: навчити учнів користуватися своїми знаннями в житті та
спрямувати їх на стежку любові, толерантності, милосердя.
Намагаюся не
давати готових рішень і не нав’язувати «правильних» думок, а вчити самостійно
пізнавати нове, творчо мислити і нестандартно діяти, щоб у майбутньому
почуватися впевнено, досягати успіху, вирізнятися з-поміж інших.
Творчість,
сумління, ініціатива, залюбленість у свою справу, уміння прислухатися до
дитячих сердець, бачити в кожному учневі особистість, щирість і відкритість з
членами педагогічного колективу спонукали моїх учорашніх учителів, що стали
колегами, виявити довіру, порекомендувавши на посаду заступника директора з
навчально-виховної роботи. Тринадцятий рік постійно тримаю руку на пульсі, на
вістрі життя спочатку школи, а потім гімназії, тобто вимог сьогодення й трьох
колективів: педагогічного, учнівського й батьківського.
Своєю енергією,
особистим прикладом, невтомною працею створюю обличчя свого навчального
закладу, втілюючи нові форми роботи, плекаючи професійний ріст педпрацівників
та інтелектуальний розвиток учнів.
Щаслива від
того, що працюю в гімназії, яка надихає на творчість, що маю гарних друзів, які
щиро вірять, підтримують, радіють успіхам; що спілкуюся з такими різними, але
завжди цікавими й допитливими… своїми учнями. Люблю те, що роблю, і тих, кого
вчу.
Немає коментарів:
Дописати коментар